about today - APL

Slänger in lite info om gårdagen också...

Vi tillbringade dagen hos Hanna, en bonde som bor borta i Maj. Vi skulle alltså bygga fågelholkar i grupp. Det gick skitbra för vår grupp, vi blev klar i tid och hann också måla vår holk röd, med ett hjärta runt hålet där fåglarna flyger in, hihi! Och på kvällen gjorde jag inget mer än att träffa Julia och Andreas typ en timme och sedan åkte jag bil med Kalle och Fredde tills jag skulle hem :)

Idag började jag klockan 10 ute i timrå på ett hund rehab, det var sjukt spännande och roligt. Det kom en hund som skulle simma ungefär halv 11, superfin hund, den hette Elvis. Sedan simmade Harry också, som jag fick hålla i. Vid 12 anlände Bella också, då fick vi gå ut med en Schäfer som hette Ulla, 14 månader och polishund. Och efter att vi varit ute med henne så fick vi sluta. Så mamma hämtade oss kl 1, vi skjutsade Bella till Krille och sedan åkte vi hem. Håller på att ladda ner 2 filmer nu som heter ''Get him to the greek'' och ''Whip it''.

LÄGGER UT BIDLER FRÅN IGÅR + IDAG SENARE






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: