ÄNTLIGEN!

Nu har jag äntligen kommit hem efter en jobbig dag på skolan... Bara massa prat och förändringar... Det suger att vi inte får ta hem datorerna vi har på skolan, får inte dricka eller äta på lektionerna och inte ha med oss våra hundar, eller ja, i det här fallet har jag ingen hund men tänker på dom andra. Har tillbringat dagen med att spela Robot unicorn heavy metal, fettkung!!!!!

Imorgon tar jag tåget till Uppsala med min systeryster, det kommer bli asnajs. Så när vi kommer fram så hämtar pappa oss och sedan drar vi vidare till Björns 40-års fest, kommer bli soft.

På tal om rubriken, mamma och jag ska ÄNTLIGEN åka till birsta och köpa världens sötaste och snyggaste ''vinter''jacka till mig, dör av lycka!


Gammal outfit bild, men hade domhär kläderna iaf :)



Jag har dessutom slutat helt med hårförlängning, hiss eller diss?
Om inte alla kommenterar vad dom tycker slutar jag blogga, kul va?


Kommentarer
Postat av: Kalle :D hihiihihi

Sötig! :)

2011-09-21 @ 22:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: