Dag ett – en bild på mig + tio fakta om mig.



- Jag har typ haft alla hårfärger som går att ha, t.ex brungrönt, lila, lite rött, orange, gult, svart, blont osv.

- Jag är mörkrädd i mitt eget hus

- Jag tycker att långkjolar och långklänningar är det fulaste som finns

- Jag hatar människor som inte inser hur fin dom skulle vara om dom bara noppade ögonbrynen, släppte ner håret, färgade det brunt och tog på sig lite mascara och puder.

- Jag vill ha brunt långt hår med slarviga lockar, mörka ögon med långa svarta ögonfransar, söt näsa, fylliga läppar, vita tänder, långa smala ben, fina former på kroppen och massa snygga kläder!

- Jag är sanslöst kär i chrysler 300c

- Jag har smör och socker på mina pannkakor

- Jag slog en turk i 7an, det kändes skönt. Efter det blev vi vänner, men sedan höll hon på med min pojkvän, så nu hatar jag henne.

- Det jag hatar mest är folk som skriver massa skit över internet anonymt, som inte kan stå för vad dom säger

- Jag gillar bloggare som lägger ut dagens outfit ofta. Som inte jag gör, haha

Kommentarer
Postat av: haha

Det första du gjorde efter att du slog henne var ju att springa bakom oscars rygg.......

2011-09-21 @ 18:03:41
Postat av: "turken"

hahah, pinsam äru ju :)

2011-09-21 @ 18:11:48
Postat av: nån som inte har nått kort :(

självisk du är som lägger ut en bild på dig :S<3

2011-09-21 @ 18:26:58
Postat av: oscar

hahahhaha irani är hon väl endå? och du gömde dig ju trottsallt bakom mig :p

2011-09-21 @ 20:43:28
Postat av: palle

"Jag vill ha brunt långt hår med slarviga lockar, mörka ögon med långa svarta ögonfransar, söt näsa, fylliga läppar, vita tänder, långa smala ben, fina former på kroppen och massa snygga kläder!"



Du har söt näsa, du har relativt fylliga läppar, du har långa smala ben, och du har sjukt fina former på kroppen :)

2011-09-26 @ 14:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: