Dag nio - en bild på mig och mina bästa vänner.


Julia Ohlsson - detta är tjejen jag umgås med mest, hon är underbar på alla sätt och vis. Hon delar allt med mig och jag delar allt med henne, det är en sådan vän alla vill ha, och som alla behöver ha. Jag har alltid roligt med henne och vi tycker och tänker precis likadant. Hon är absolut världens bästa tjej, helt oslagbar. Och Julia, du ska veta att jag alltid ställer upp för dig om du behöver mig, i vått och tort. You're the worlds greatest!


Julia Frisk - Jag umgicks med dig varje dag 7an 8an och 9an, vi pratade om allt mellan himmel och jord och det vi sa till varandra stannade mellan oss. Idag går vi på olika skolor vilket gör att vi syns mer sällan. Det blir någon promenad några kvällar då och då. Jag saknar oss, så som vi var förut. Jag vet att jag alltid kan lita på dig, och att du ställer upp för mig. Du vet att jag finns för dig också. Även om vi inte är lika tajt som förut så vet jag att du vet att det finns ingenting som kan förstöra den vänskap vi hade, och har. Du är och kommer alltid att vara min bästa vän!


Kommentarer
Postat av: julia frisk

åh gumman! <3

vi kanske inte är lika tajt som innan

och jag saknar det! men jag vet ändå

att vi alltid kommer vara oslagbara tillsammans.

och även om vi inte träffas eller ens pratar varje

dag så vet jag ändå att du alltid ställer upp när jag behöver de, precis som jag alltid ställer upp för dig!

vi är och förblir bästa vänner genom allt!



true friendship isn't being inseparable,

it's being separated and nothing changes♥

2011-10-01 @ 01:19:24
Postat av: julia ohlsson

naaw, gullig du är dåå! älskar diiggg

2011-10-01 @ 17:16:39
URL: http://byjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: