Ebba Falgen om HELA HISTORIEN, FRÅN BÖRJAN TILL SLUT:

Alltså Sanna jag tycker verkligen inte du ska klaga på Tina för du har gjort EXAKT samma saker (värre tillochmed) Gills inte det eller? Så varför klagar du på Tina som också var ärlig och sa det till dig för att hon skämdes så. Och hon är inte turk, det vet du och Jula du ska bara hålla käften jävla anorexiaoffer

Svar: Men just nu handlar det inte om mig, det var allas kommentarer som gjorde så att jag skrev ut hela historien för att jag ville att dom skulle få allting från mitt perspektiv också, och inte bara tro på alla kommentarer som skrevs.

Det handlar heller inte om att Tina var ärlig som sa det och blablabla, jag skiter i om hon skämdes, och jag skiter i om att det var hon som berättade för mig vad som hänt. Hade det varit någon annan hade det inte gjort någon skillnad, för det som hände, det hände. Och då hade det absolut inte spelat någon roll vem fan som berättade för mig. Jag är bara glad att det kom fram till mig över huvud taget.

Det är så jävla fel av dig att skriva anorexiaoffer till Julia, eftersom att det knappt stämmer. Jag har känt henne i snart 11 år, och hon har alltid varit smalare än oss andra, och det är ingenting hon har orsakat själv. Hon har lärt sig att älska sin kropp med åren, och när jag läste din kommentar fick jag en plötslig känsla av att du kanske har dålig självkänsla eftersom du klankar ner på andra. Precis som du skrev om Linnea Barta, att hon klagade på alla och sa att folk var ful för att känna sig bättre själv. Säg inte att du tycker att Linnea gjorde fel, för du gjorde precis samma sak själv....


Kommentarer
Postat av: Ebba Falgen

klankar ner på folk som klankar ner på andra. Det hon skrev om tina var verkligen inte heller snällt och bara för att du inte tycker om tina kan du inte förneka det.



Nej det handlade inte om dig men det struntar jag i för det jag menar är, att du tar så otroligt illa upp för saker som du själv gjort/gör (?) Jag vet inte, känner inte dig så bra. Men jag vet ändå tillräkligt. Tycker iallafall att du är väldigt dubbelmoralisk av dig som säger att tina gjorde fel (det gjorde hon absolut) men då ska du själv inte göra det heller för that just makes no sense.

2011-09-27 @ 22:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: