get on my horse, my horse is amazing

Idag på skolan har vi inte gjort så mycket på skolan, jobbat med projekt och lökat sönder på idrotten. Vi körde liksom fotboll på kuben, hur lätt är det att hålla sig torr då? Haha. Datorerna på skolan har laggat bajs hela dagen, så det var inge kul... Jag vill ha kexchoklad men det får jag inte, sjukt tärt.

Iallafall så har jag hjälpt mamma med maten nu, kyckling, svamp och pasta, asså det är typ kyckling och svampsås med pasta om man säger så. Efter maten drar jag ut med Jullan och odlar cancer med pinnar.

Här kommer en dagens outfit bild och 2 bilder på mina misslyckade flätor som jag sov med inatt!




Jag suger på flätor alltså.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: