goodaym8

Igår drog jag och Julia ut och va med Dompa, Fredde och Amanda. Sedan kom även Hampus och Johan, senare... Vi va på gården lite och resten av tiden var vi ute vilket resulterade att jag blev ännu sjukare idag. Jag sov hos Johan inatt, vi somnade direkt när vi kom hem till han, eller ja efter att vi duschat. Och jag vaknade minst 10 gånger av att jag hostade och det slutade liksom aldrig retas i halsen på mig, blev skitless...

Idag har jag och Johan inte gjort nånting typ, ätit bacon och cola till frukost. Korv och cola till lunch och sedan lite tv-tittande efter det, mys!

Aja, jag är iallafall hemma, har inpackning i håret som jag snart ska skölja ur. Sedan ska jag ta en kroppsdusch och sedan göra te, mumms! Vi hörs snart! :D






Kommentarer
Postat av: julia

åh va snygg vi är!

2011-09-11 @ 17:09:52
URL: http://byjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: