HELA HISTORIEN, FRÅN BÖRJAN TILL SLUT

I 7an var jag tillsammans med en kille som hette Hampus. Just då gillade jag honom jättemycket. Också fanns det en tjej i 7D som jag störde mig på jättemycket eftersom hon satt och tafsa på han hela tiden osv osv. Så till slut fick jag nog och sa till henne att hon skulle ge fan i det. Och tydligen ansåg hon att jag hotade henne när jag sa så, så hon berättade det för hennes vänner, och en av hennes vänner var då ''turken''. Jag kände inte henne då men hon hade slagit mig en gång innan, som jag och mamma också polisanmälde. Så när tjejen som tafsade på Hampus hade berättat det för ''turken'', så fick typ alla damp.

Så i b-laget börjar jag alltså käfta med 4 tjejer, eller ja dom kanske började käfta med mig, jag minns inte så bra. Och det slutade med att det stog folk överallt och kollade på oss när vi bråkade. Och till slut när ''turken'' ska gå så säger hon ''fuck you'', och jag kläcker ur mig '' fuck you to''. Antar att hon blev pisst när hon hörde att det äntligen var någon som kunde käfta tillbaka. Så hon går tillbaka och ställer sig typ 4 cm ifrån mig och ber mig upprepa vad jag sa. Och som hon ville så gjorde jag det. Sedan stog hon bara och glodde på mig så jag smällde till henne.

Då börjar hon ta av sig koftan och får typ damp, hoppar på mig. Det slutade med att jag självklart ställde mig bakom Oscar, som då var min bästa killkompis. Hon blev GALEN, med stora bokstäver. Har aldrig sett någon få så jävla mycke damp förut... Jag fick typ ett rivsår på hakan och ena mitt örhänge låg på golvet. Men so what? Jag gick i fucking 7an, jag var mindre på alla sätt, kortare och smalare. Så vadfan skulle ni göra om en tjej som slåss som en kille bara hoppar på er på skolan?

Jag antar nog att ni skulle göra exakt samma sak om ni då var i min sits. Jag var bokstavligen rädd för henne då, alla var det. Och ingen vågade bråka med henne. Men när jag väl gör det så kastar ni skit på mig. Obegripligt som in i helvete.

Sedan har jag en stor anledning till varför jag ogillar henne och till varför jag får en sån underbar känsla när jag tänker tillbaka på det där slaget. I 8an så blev vi äntligen vänner, typ. Och jag skaffade en ny pojkvän, Johan. Sedan började vi umgås mer och mer eftersom att vi båda bodde i Bosvedjan, ganska nära varandra. Vi kom jävligt nära där ett tag. Det var förra sommaren allt blev skit. Jag lämnade både pojkvän och vänner i Sverige 3 veckor medans jag åkte till Grekland i 2 veckor och stannade i Uppsala 1 vecka. När jag kom tillbaka var allt som vanligt, trodde jag. En vecka efter att jag kommit hem får jag reda på att min kille har blivit avsugen av tjejen jag trodde var min vän. Jag blir äcklad när jag tänker på henne, på det dom gjorde. Jag hoppas du skäms så in i helvete!

Efter det har vi inte pratat, och vi kommer aldrig i helvete göra de heller.

Kommentarer
Postat av: .

kortare smalare ?? haha är du dum, hon var ju mycket kortare, mindre och smalare på alla sätt och vis , du var lika stor som ditt jävla hår

2011-09-22 @ 08:10:02
Postat av: julia ohlsson

till förra som kommenterade och till inlägget. hon är för i helvete turk och ser både ut och beter sig som en kille

2011-09-22 @ 09:09:00
URL: http://byjuliet.blogg.se/
Postat av: ,

Du gav en en kärringsmäll med handflatan sen sprang du som ett litet barn direkt bakom oscar. Haha det patetiska var ju att du försökte verka såjävla cool i inlägget ''jag slog en turk i sjuan, det kändes skönt'' haha, det var ju inte direkt en hård smäll, hon fick inget märke eller blev knappt röd.

2011-09-22 @ 14:11:04
Postat av: nicole

varför skriva ut det här på bloggen ens?

2011-09-22 @ 14:40:11
Postat av: nicole

varför skriva ut det här på bloggen ens?

2011-09-22 @ 14:40:34
Postat av: Emelie

Tina är inte alls turk, så du kan sluta skriva de. Du med Julia

2011-09-22 @ 21:30:00
Postat av: Viktoria

1. jo hon är turk, hon ser ju i alla fall ut som en! Turk som turk.

2. Sannas blogg, hon skriver vad hon vill. Gillar ni det inte så läs inte, och kommentera absolut inte.

3. GO SANNA!!!!

2011-09-23 @ 12:21:01
URL: http://viiktoria.devote.se
Postat av: Ebba Falgen

Alltså Sanna jag tycker verkligen inte du ska klaga på Tina för du har gjort EXAKT samma saker (värre tillochmed) Gills inte det eller? Så varför klagar du på Tina som också var ärlig och sa det till dig för att hon skämdes så. Och hon är inte turk, det vet du och Jula du ska bara hålla käften jävla anorexiaoffer.

2011-09-25 @ 17:01:45
URL: http://ebbafalgens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: