i love shopping

Idag på morgonen åkte vi iväg till dollar$tore, köpte ett par solglasögon, nån grej man har för ögonen när man sover, två bodylotions och några ansiktsmasker, supernöjd! Sedan åkte vi vidare till ''älghälga'' som är en liten marknad här uppe i Tosåsen. Där köpte vi alla 5 ett varsitt ''familjearmband'' som vi ska ha på oss jämt :) Jag köpte ett till också, hehe!

Ellen var med på småstjärnorna också och sjöng Jämtlandssången inför publik och jag stog där nedanför scenen och hjälpte henne. Lärde mig hela sången igår när jag tränade med Ellen så jag var en liten backup för Ellen. Hon var bäst av alla där som uppträdde!

Tyvärr så har jag inte med mig USB-kabeln så ni får inga bilder förrän imorgon då jag kommer hem..


Ehm..... Sorry, enda bilden jag hitta, HAHAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: