jag vill se spykids 4D, någon som har lust att bjuda ut mig, hihi?

Godmorgon babes!

Inatt har jag sovit skitsämst, sov ensam... Kändes tomt och jag vaknade fyrtioelva gånger av mina satans hostattacker... Spelade lite Robot unicorn attack igår också, hehe det är så sjukt jävla bra.

Igår gjorde jag inte ett skit, gick ut en sväng, kanske 1 timme eller så. Sedan gick jag hem och la mig i sängen och hoppades på att han skulle höra av sig. Hatar att sova själv på helger, vill inte sova ensam överhuvudtaget..

Nu har jag precis ätit frukost med mamma och Patrik, ska väl ner o lägga mig i sängen igen för det är asdeprimerande väder ute, vem fan vill gå ut då liksom? Aja, ska spela nu, och slå Jullans rekord, wish me good luck!



Snygg nyvaken tjej, ta för er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: