Johnny English

Hejsan hoppsan allihopa!

Igårkväll skulle jag och familjen hyra film tillsammans, det slutade med att jag gick till navet och tog bussen hem och dom åkte bil. Träffade Basil, Max och en till kille på navet så jag satt och snackade med dom tills min buss kom. Innan jag klev på bussen så träffade jag Alexx, vi tog bussen tillsammans och åkte hem var för sig för att fixa till oss lite, för jag hade liksom på mig haremsbyxor, mjukiströja och uggs... Haha. Senare mötte jag upp Alexx igen och vi gick ner till Kalle och umgicks med honom.

Efter ett tag gick vi till shell och köpte cigg, sen satte vi oss där vid bänkarna en stund, träffade Tobbe och Hannes också, myyys! Vi vandrade tillbaka efter en halvtimma minst, fortsatte mot centrum och chillade med Edda. Alexx gick hem och vi satt kvar, pratade väldigt länge med en person i telefonen också, eller snarare sagt så kändes det länge. Vandrade hemåt vid ett tiden, bytte skor osv och begav mig hem till Johan där jag sov över.

Kom precis innanför dörren och ska nu se på en film som heter Johnny English, säger askung! Och brevid mig har jag en skål med chips och en cola.


Inatt drömde jag mig bort till Irland... Det var underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: