men äru jobbig eller

palle: om hihi jo:
dock så kostar de ca 50 000 att åka till irland och åka utbåt lär ju kosta en 50-60 tusen :)

palle: om
hihi jo:
och glöm att du får en lägenhet ett helt år för 10 000 kr :)



Svar: En resa till Irland kostar knappast 50 000 kr, det kostar fan mellan 5-10 000 att åka till turkiet så varför tror du att det är 40 000 dyrare att åka till Irland? Ubåten har jag redan räknat ut att det går på ungefär 20-30 tusen, så där har du nog fel.

Jag hade inte direkt tänkt att KÖPA en lägenhet utomlands, och hur mycket det kostar beror på VART jag ska bo också. Hyra osv har jag inte räknat med, så sluta tro att du vet allt jag skriver -.-


Kommentarer
Postat av: palle:

men suuuris, drygar ju bara med dig :D

2011-09-28 @ 21:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: