No umbrellas, no sunglasses, Hear an hallelujah everyday

Nu har jag precis duschat, och Ellen och Patrik har kommit hem till oss. Nu hör jag hur dom lagar mat iallafall, vi ska äta ungefär vid 5 för vid 6 så förbereder jag mig för partaj! Än vet jag inte vad jag ska ha på mig, ångest... Men allt annat är fixat och klart vilket känns jätteskönt, annars hade det blivit stressigt som fan nu efter maten.



Inatt när jag sov, drömde jag den underbaraste drömmer någonsin. Jag och Niall hade börjat prata genom facebook, och vi bestämde oss för att jag skulle komma och hälsa på han i Irland. Så jag beställde en flygbiljett och åkte redan samma dag. När jag kom till flygplatsen stog han där och väntade på mig, så vi fortsatte till ett hotell som vi tydligen skulle bo i, det var ungefär såna här bungalows ni vet? När vi kom fram så var det full fart och hur mycket folk som helst där. Hela bandet och massa fans... Jag tog några glas vin och Niall drack öl, och efter ett tag blev jag lite halvfull.

*Minneslucka*

Plötsligt stog jag och Niall och kysstes, inför alla som var där. De andra tjejerna blev skitsur och gav mig massa blickar. Men jag var överlycklig, han var den finaste killen i universum.

*Minneslucka*

Vaknade av att Niall och resten i One Direction stog och packade varsin väska. Så jag frågade vad dom skulle göra. Niall svarade ''Vi ska åka och bada'', sedan kysste han mig. Så jag klev upp och rotade i min väska bland typ 40 bikinis som jag inte ens visste vart dom kom ifrån. Men till slut hittade jag en rosa, jättesöt var den. Så jag tog på mig den, ett par shorts och ett vitt linne och sedan när vi precis skulle gå SÅ VAKNADE JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@:@:@:@:@


Kommentarer
Postat av: julia ohlsson

hahahahhahahhhhhs dkgvncj

2011-10-01 @ 17:18:25
URL: http://byjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: