shulululu

Var nyss ute en stund med Kalle, planerade inför helgen. Och nu sitter jag i myskläder i köket och ska laga mat till mamma och mig, plus ta upp lite saker med henne om helgen och lite annat. Ska kolla efter en skruvmejsel också. Annars har det inte hänt så mycket i mitt liv. Har sovit med Johan i stort sett hela helgen, vill sova med han varenda dag om det bara gick.

IIIIIIIIIIIIH, vi ska få 20 ägg till skolan och sedan vänta på att dom ska kläckas till kycklingar, hur great låter inte det? Vill se kycklingar nu.... Hehe små gula och luddiga små varelser, me love!


I lördags pratade jag och Kalle, och kom fram till detta..

Kalle: Jag ska skaffa ett jobb och bjuda dig på en resa till Irland, med hotell och allt.

Jag: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWESOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!



Japp, så här ser jag ut för tillfället. Outfiten är ingenting att lägga ut för det var skitkläder på grund av att vi var ute på brukshundsklubben i timrå hela dagen, so you know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: