i'm in love with a criminal

tjenamittbena!

jag är ensam hemma, och ni vet hur det är när man är ensam i ett tomt, mörkt hem?
även om det är sitt eget hus så kommer det ändå en krypande känsla av rädsla...
jag är väldigt rädd för mörker, OCH när draperiet i duschen är fördraget, okej,
jag har nog sett för mycket film... men jag föredrar hellre förberedd än oförberedd liksom.
anledningen till att jag är så frustrerad och uppskärrad JUST NU, jo det är för att my
lovely sister låste inte dörren när hon gick hemifrån, och jag har legat nere på mitt
rum med stängd dörr och sett på tv, så tanken finns ju där att det kan vara någon
i huset. OCH DET ÄR DET SOM GÖR MIG SÅ JÄVLA RÄDD OCH PIST OFF!!!!!!

som jag sa ''hellre förberedd än oförberedd...''



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: