partay!

igår när vi kom till Ralle så var det redan några där, sedan kom resten!
vi blev väl upp mot 20-30 pers i en 3a, och sittplats var inte det lättaste :D
jag fick ont i tån nånstans under kvällen, vinglade hem klockan tre med jackie.
pappa var arg, riktigt arg, skämdes :( vaknade upp brevid min rödvinspya...


jag hade alltså lyckats spytt i sömnen och inte märkt ett skit, klev upp och
skulle hämta papper, går alltså förbi pappa som säger ''men, vad har du på kinden?''
hade inte kollat mig i spegeln, och hade därför inte upptäckt att jag hade spya i fejjan..
haha ville inte heller se gårdagens smink på ett grått ansikte... så min dag bestod av att
hjälpa farmor att tvätta kuddfodral, madrass, lakan osv... så jävla hemskt att vakna idag, euw


kul liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: