praktik på arken

jag ''firade'' alla hjärtans dag med johan trots allt, vi började se en film men jag var så jävla trött så vi sov!
oscar kom ju som sagt hit och åt middag med mig och min familj, vi färgade även tovas hår, RÖTT :)
sedan tog vi det bara lite lugnt, vi gick även och träffa jackie och hennes kille en stund innan middagen!

idag klev jag upp halv 8, och till klockan 3 har jag befunnit mig ute i birsta på arken zoo. riktigt roligt!
mamma kom och bjöd på lunch, och det som låg närmast var ju donken, så jag åt ingen nyttig lunch!
glömde att ta min silica tablett också, som man ska ta tre gånger om dagen. så jag ska ta den nu istället :D


söt-oscar kom med 3 rosor!



dagens
t-shirt från gina tricot
svarta höga jeans från bikbok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: