size zero is never gonna be sexy!

''Okej, jag insåg precis en sak. Jag bekräftade det för mig själv. Det är sant. Den så kallade "size zero" kommer ALDRIG vara sexig.
Rakt på sak: män/pojkar/killar gillar kurvor, dvs. bröst och rumpa. De skiter fullständigt i om dina lår har ett litet mellanrum,
om dina höftben syns, om dina revben syns, om ny nyckelbenen sticker ut o.s.v. De skiter fullständigt i vilka siffror din våg visar,
eller hur stor omkrets dina lår har. De vill ha en kropp som skriker "kvinna". De vill ha ett par mjuka bröst och en rund rumpa.


För vems skull går vi ner massa i vikt för? Andra tjejer. Och vi tror att killar inte vill ha en "tjock" brud.
Ingen kan säga emot att en kille vill ha en normalbyggd tjej lika mycket som vi vill ha en normalbyggt kille.
Jag personligen gillar inte för smala killar, det är ganska äckligt när de har för lite muskler/fett på kroppen
- håller ni inte med? Samma åsikt har ju killar om tjejers kroppar. Vem gillar massa ben egentligen?
Men självklart ska man ju inte vara för stor/fet heller.


De kvinnor som både killar och tjejer föredrar är inte size zero (ingen har väl någonsin hört en kille säga att de vandrande skeletten på catwalken är heta!?
Aldrig. Om inte han också lider av en ätstörning, dvs.). Utan de föredrar dessa kvinnor i size sexy:


Ingen av dessa är några benrangel, och det är dem som skriker SEX. Så tjejer, sluta noja över att eran rumpa är för stor.
Den är förmodligen berömd bland killarna. Tror ni Nicki Minajs rumpa får negativa kommentarer? Hahaha.''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: