spegel spegel

det var så sjukt längesedan jag stog på en våg. men idag kom jag att tänka på en sak,
det känns så jävla underbart att inte veta vad man väger. för när man ställer sig på en våg
blir man så jävla frustrerad om den visar högre siffror än vad man förväntat sig. hemma hos mig
har vi ingen våg och har aldrig haft, vi väger oss i spegelbilden istället. så länge man tycker att man
ser bra ut spelar det ingen roll om vågen visar 52 eller 82, det enda som spelar någon roll är att du själv
tycker att du är fin när du tittar i spegeln. jag kan inte säga att jag är tjock, men inte heller smal, men när
jag ser tillbaka på mig själv i spegeln så är jag nöjd över hur jag ser ut. även om jag vet att jag väger över
55 kilo så spelar det ingen roll, för det syns inte. jag ska iallafall ta tag i min träning OCH min kost, se upp beach 2012!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: