andreas wijk

jag avgudar killens stil och hur hela han ser ut! i mina ögon har han allt, stilen, utseendet, leendet...
men utåt är det inte en kille i min smak, eller jo, stilen kanske. men jag gillar även de som har lite...
vad ska vi säga? tuffare stil, som huvtröjor, trasiga jeans, mössa, kedjehalsband osv, ni fattar nog.
det andra alternativet är i stort sett min pojkvän, haha! och jag älskar honom precis som han är!
så jag önskar absolut inte att johan såg ut som andreas, jag tycker bara att det är så sjukt roligt och
inspirerande när människor hittar sin egna speciella stil med hjälp av sin egen fantasi, löööve it!
och personligen så är jag glad över att johan har den stil han har nu, för skulle han ta på sig andreas
wijks kläder skulle han verkligen se urtöntig ut. men tillbaka till andreas stil, it's A-M-A-Z-I-N-G!

bjuder på hela 16 bilder på hans underbara stil!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: