champange efter macdonalds

igår vid halv 4 så kom johan till mig, jag packade klart det sista och sedan såg vi på tv och myste..
halv 6 sa vi hejdå till varandra och jag och tova fick skjuts ner till tågstation. tåg i tre timmar, lol.
när vi kom hem till pappa blev det rostade mackor med skinka och ost + lite chips och cola ;)

pratade i telefon med henke en stund igår, det var fööör längesen vi pratade sist! och ja...
imorse klev vi upp och åt värsta hotellfrukosten, youghurt, apelsinklyftor, juice, mackor med
avocado och nån röra. det var hur gott som helst! när vi var klarfixade osv åkte vi in till gränby
och köpte en present till lotta som fyller år idag, GRATTIS! :D

vi är precis hemkommen ifrån en ''lunch'' på donken och sitter i hannas säng med varsitt glas champange.
mycketmycket egobilder, men fick inte lägga ut dom jag knäppte på mig, hanna och tova :( :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: