damn

nu förtjänar jag lite smisk tror jag... jag har inte bloggat på flera dagar nu och känner mig superduperbusig!
fy skäms på mig säger jag bara! men jag kan med glädje meddela att min träning går hyfsat bra och jag har
blivit mycket vigare nu efter all stretching ;) men tyvärr så har jag inte slutat äta och dricka onyttiga saker...
lite mer smisk på det.. hehe! som några onsdagar i rad nu så har jag inte varit på min praktik, för den suger..

så jag chillar pung every day. har ätit en fruktfrukost idag, kiwi och vindruvor!!! och nu ska jag träna lite
och sedan duscha, för jag tror att johan ska va med mig sen och man vill väl inte lukta som om man varit
instängd i en container halva livet...

mina snygga träningskläder! mina gamla shorts från gymnastiken och ett gammalt linne, AWESOME



Kommentarer
Postat av: j

Otroligt snygg!

2012-03-11 @ 07:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: