förlåtförlåtförlåt FESTFESTFEST

jag har varit usel på att blogga! det är hela 3 dagar sedan sist...

dom 2 tidigare dagarna har jag glömt vad jag har gjort... så jag berättar för er om igår istället!
jag var utan pengar, alkohol och planer på dagen. jag visste att en fest ägde rum på alnö igår men
var inte säker på om jag skulle dra dit. men det blir ju alltid frasen ''what the hell...'' så drar man dit ändå!


mötte upp frisk vid 9 och tog bussen till stan, träffar sunkan och några andra en snabbis.
sedan skjutsar mamma ut oss till irma, födelsedagsbarnet som fyllde 18 år igår, GRATTIS!!!
vi fick en välkomsdrink när vi kom dit och det riktiga partyt började ju såklart när VI kom ;)

hade en sjukt rolig kväll med underbara människor, lärde känna massa nytt folk också!
men jag promenerade hem med 2 högerskor och utan halsduk :( kommer döda den som tog den...
skorna har jag och tjejen som tog fel löst iallafall, HAHA! det var riktigt svårt att hålla balansen när
båda fötterna gick åt vänster... men jag tog mig hem till johan iallafall, dunsa in där klockan 5. KUNG

bilderna snodde jag av vilma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: