jävla nyår

... kom överens med nicole om att aldrig mer fira nyår. de sög ju balle... fuck nyår!!
både jag och nicole stog utan våra killar på 12 slaget, min hårförlängning ser ut som punghår,
jag var den enda som var nykter, jag fick färga håret själv så nu har jag hårfärg i ansiktet...
plus att jag frös ihjäl på navet och en som körde vägrade skjutsa hem mig, johan och nicole för att
jag var med, LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

sitter hemma hos mormor och morfar nu, har ätit god mat och delicious efterrätt.
nu sitter dom och dricker kaffe och fikar och jag sitter och bloggar, social tjej...
ska antingen va med johan sen eller så hittar jag på något med nickaNNN, KYSS


cute couple...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: