litet resultat av min träning

ursäkta att jag står i bh och trosor, men what the hell lite får ni tåla :D
okej, jag måste erkänna att det inte var den bästa bilden, men just nu hade jag liksom inte tid att ta fram
digitalkameran med blixt och allt för att knäppa kort på mig i profil, dessutom i underkläder! det hade ju vart
ännu hemskare ;) iallafall så tycker jag att min mage har blivit plattare sedan jag började träna, förr har det
ju alltid funnits en liten ''bulle'' som börjat under naveln, ni kanske fattar!

och enligt mina ögon tycker jag att den börjar försvinna, precis som planerat :D


sådär såg det ungefär ut innan, jag är ju ingen konstnär i paint direkt. men nu ser ni att det har blivit en stooooor skillnad :)

Kommentarer
Postat av: Maria - Passion for heels and fashion

jäklar vad fin kropp du har!

2012-01-25 @ 19:16:26
URL: http://shoemania.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: