new yorker

i lördags när vi var och firade lotta hade vi jättetrevligt! vi blev inte så många så det fanns gott om mat och
glass! efter några timmar blev jag, hanna och tova riktigt trötta på att vara kvar så vi åkte hem till hannas pappa
och va med petra, dennis och malin en stund! det blev en tidig kväll med lite mys i sängen och one tree hill :D

i söndags så blev jag lämnad ensam i några timmar för att pappa och tova skulle till stockholm. så jag och nosa
njöt av dagen och jag gick och shoppade loss ensam inne på köpcentret i väsby, hittade ett par shorts och en 
tröja på new yorker. den butiken öppnar ju snart här i sundsvall så jag tog chansen att shoppa lite där ;)


bilden ger inte färgens rättvisa, i verkligheten är dom blodröda... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: