som jag sa...

...jag bloggar alltid mycket en dag, och sedan blir det glest med inlägg resten av veckan, haha!
måste verkligen förbättra mig på att blogga! iallafall så tänkte jag berätta lite kort om helgen osv :)


i fredags gjorde jag näst intill ingenting, jag var hemma och såg på film o så. tror jag gick ut och
promenerade på kvällskvisten sådär. och på lördag drog jag och bella på fest hos raul, det var några
från klassen och sedan lite annat folk som jag inte kände, men det var riktigt roligt iallafall! åkte hem med
tova och christian, sakta men säkert :D och i söndags var jag bara hemma, förutom när jag och elin
drog ut på en prommis med hennes hundar, vi tog det lugnt och pratade osv!

och igår gick jag på birsta med min superdupersaknade ronja sjölander, jag kan bara säga att jag
missat så jävla mycket, and she knows what i'm talking about ;) sedan åkte jag hem och åt middag,
och sedan gick jag och tova och bastade, hade ansiktsmask och rakade benen. lite spa-känsla ;)

GUUUUD VILKET LÅNGT INLÄGG! I'M SORRY! NU SKA JAG SE PÅ FILM, PUSS PÅ RUMPAN

en prinsessas dagbok ett och två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: