converse

hittade ett par skitsnygga converse skor som jag ska önska mig av pappsen på min födelsedag!
och på tal om pappa så har han äntligen flyttat från uppsala ner till väsby (20 min från stockholm).
både jag och tova jublade, haha! jag åker dit på fredag och stannar tills på söndag, så troligtvis
blir det ganska dålig uppdatering under helgen, men jag kommer göra några mobilinlägg.

igår blev jag äntligen frisk! så jag gick till johan och stannade där två timmar. han börjar också
bli sjuk och jag har en känsla av att det var jag som smittade han, får ringa och höra hur han mår
lite senare idag, plutten! annars då? jo jag väntar på att klockan ska bli mer bara. har praktik! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: