irriterad, och kanske en smula bortskämd

det var en jävla lång bilresa hem igår, och var så jävla irriterad och hungrig så jag var nog inget roligt sällskap ;)
såg på chuck nästan hela vägen, tills avsnitten tog slut. då slog jag rekord på fruit ninja, från 356 till 529!
sov hos johan inatt också. och imorse fick jag ett samtal som innehöll dåliga nyheter... så jag gick hem istället.

idag har jag och mamma varit på stan och köpt en present till syster, hoppas hon blir glad för den var allt annat än billig ;)
och jag kom på idag att jag är en smula bortskämd när det gäller att äta mat. jag frågade mamma idag om vi kunde
äta thaimat till lunch, och när hon sa nej surade jag lite. och utan att jag sa något lovade hon att vi skulle äta det en annan dag.
vi äter aldrig mat som jag inte gillar, och gör vi det någon gång får jag alltid annan mat. känns hemskt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: