when love takes over

har inte tillräckligt med ork för att blogga nu på lovet. det är lov. så jag förväntas inte sitta framför datorn!
ta åt dig linda :) jag gör massa annat istället, missbrukar solarium, shoppar och är med vänner och pojkvän.
my life feels kind of lovely right now, bara för att det känns som om jag har allt just nu. livet är underbart ibland.


åkte in till stan med julia idag, stötte på min gamla vän niklas också, superkul! sedan for vi vidare till birsta
och stannade kvar där. lunchade bland annat på donken, like old times. och jag fick med mig yttligare ett par
shorts hem, blå och vit randiga var dom. ska faktiskt ta mig tid någon dag och visa er varför mamma klagar på
mig när jag kommer hem med nya shorts eller fler bikinis. ni kan få en ledtråd. jag älskar shorts & bikinis...


nu ska jag lägga mig i sängen med en skål chips och en burk cola framför några avsnitt chuck.
också ska jag hoppas på att bajsjohan hör av sig och grinar bara för att han saknar mig. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: