you're the best ♥

linda widmark är en väldigt fin tjej, och har världens finaste och fantastiska personlighet och humör.
några månader efter skolstarten, lärde jag känna linda på allvar, hon var inte längre ''nån random tjej i klassen''.
jag hade aldrig kunnat förutse att vi en dag skulle stå varandra så nära som vi gör nu. jag skulle aldrig ljuga för
dig. så om sanningen ska fram, att lära känna dig var nog det bästa som kunnat hända. du är världsbäst!

du förstår mig på ett sätt som ingen annan gör. och du har alltid svar på mina problem och frågor.
du ställer upp på världens minsta och största saker, du finns där för mig när jag behöver dig.
det är en sådan vän vi alla förtjänar, en vän som min lilla linda. och hon är bara min så ut och sök
eran egen soulmate. nu hoppas jag att du förstår att du lyser upp mina dagar, och jag önskar dig
och jonte all jävla lycka i hela jävla världen. för det förtjänar ni verkligen. 

håll hårt i varandra så ingen av er av misstag flyger iväg! mina turtur duvor ♥



Kommentarer
Postat av: linda widmark

ååh, du är bäst! så himla glad att vi lärde känna varann. du är en av dom få som jag verkligen vågat lita på, så jävla underbar! vi har fan jämt kul då vi är med varann. skrattar tills vi dör! och våra taco bar dagar, oslagbara! på den här korta tiden har vi kommit varann lika nära som två personer som känt varann hela livet gjort. och det händer inte ofta!

kommer fan aldrig kunna lämna dig, du är bäst.

loveyou ♥

2012-03-06 @ 17:27:27
URL: http://lindawidmarkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: