Svar på kommentar, haha!

Anonym om Godnatt sötnosar:

asså det är grymt dåligt av dig att skriva ut en massa om andreas när du vet att han har tjej.. & DU har kille! lite bättre än så borde du ju veta, eller? lugna ner dig lite med det tycker jag!

Svar: Asså hahaha, vad handlar detta om? Jag är bra kompis med Andreas och det vet Johan om. Han får störa sig hur mycket han vill på att jag umgås med Andreas men thats it. Din kommentar kommer inte få mig att sluta vara med Andreas? Och jag vet redan att han har tjej, so what? Klart han borde få vara med sina kompisar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

både du & jag vet vad du och andreas har gjort! är väl ganska självklart att hon inte tycker om när du är med honom nu då? eller..

2011-01-29 @ 18:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: