det du skrev nyss makes no sense?

Ebba Falgen om Ebba Falgen om HELA HISTORIEN, FRÅN BÖRJAN TILL SLUT::

klankar ner på folk som klankar ner på andra. Det hon skrev om tina var verkligen inte heller snällt och bara för att du inte tycker om tina kan du inte förneka det.

Nej det handlade inte om dig men det struntar jag i för det jag menar är, att du tar så otroligt illa upp för saker som du själv gjort/gör (?) Jag vet inte, känner inte dig så bra. Men jag vet ändå tillräkligt. Tycker iallafall att du är väldigt dubbelmoralisk av dig som säger att tina gjorde fel (det gjorde hon absolut) men då ska du själv inte göra det heller för that just makes no sense.


Svar: Det enda jag inte förstår är varför du ens skrev den första kommentaren, att du ens la dig i dehär. För dehär har inte du med att göra, så det är otroligt onödigt att du ens lägger ner energi på att sitta och skriva dina åsikter här. Det är ingen ide, eftersom att jag faktiskt inte bryr mig. Jag ser tyvärr inte vart jag gjorde fel i det hela? Har jag gjort fel att skriva ut allt på bloggen eller vadå? Sluta bara kommentera det här så slipper vi sitta och diskutera något som inte ens har något med dig och mig att göra.


Kommentarer
Postat av: natali

att ens bry sig, GJORT ÄR GJORT man kan fan inte göra så mycket mera! Livet går vidare och glöm allt som har hänt. Värsta kalabalik ju..

2011-09-28 @ 15:06:15
Postat av: Ebba Falgen

Haha och du lägger ner lika mycket energi genom att skriva inlägg om mig på din blogg..



Klart jag bryr mig när du skriver om min kompis bland annat turk och att du hatar henne osv. Klart du får reaktioner på det lilla gumman, skriver du saker på bloggen får du ta att folk reagerar.

2011-09-28 @ 22:45:57
Postat av: Ebba

I början brydde jag mig inte alls men sen när det började gå långt och det julia skrev så var jag bara tvungen!



Och nu slutar jag med kommentarerna!

2011-09-28 @ 22:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: