jesus christ

. om HELA HISTORIEN, FRÅN BÖRJAN TILL SLUT:

kortare smalare ?? haha är du dum, hon var ju mycket kortare, mindre och smalare på alla sätt och vis , du var lika stor som ditt jävla hår

Svar: Haha men kom igen, hur mycket vet du på en skala? Var du där eller? Isåfall skriv ditt namn så kanske vi kan diskutera dehär själv, eller hur?

Tror du jag har stannat i växten eller? Jag har växt jävligt mycket på längden, och inte fan var jag fet i 7an. För min längd så var jag ganska smal, jag har aldrig varit tjock. Och varför bryr du dig ens om hur jag såg ut. Vad fan har mitt hår med min vikt och längd att göra. Skaffa dig ett liv istället för att sitta och kommentera min blogg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

för det första sa jag inte att du var fet , utan hon var mycket mindre, och så var det ju också. och ja , jag var där, men det var så många att du inte kan lista ut vem , sucker

2011-09-22 @ 21:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: