LOL, LOL och ännu mera LOL

om HELA HISTORIEN, FRÅN BÖRJAN TILL SLUT:

Du gav en en kärringsmäll med handflatan sen sprang du som ett litet barn direkt bakom oscar. Haha det patetiska var ju att du försökte verka såjävla cool i inlägget ''jag slog en turk i sjuan, det kändes skönt'' haha, det var ju inte direkt en hård smäll, hon fick inget märke eller blev knappt röd.

Svar: Jag undrar vem det är som är patetisk här. Jag, som står för vad jag säger. Eller du, som tror du vet allt om alla och kommenterar anonymt. Du bor i bosvedjan så du lär ju antagligen ''känna'' mig eller veta vem jag är, så varför vågar du inte skriva ut ditt namn?

Och vad vet du om att ''leka'' cool, gör du det ofta själv eller? För i mitt inlägg var det inte coolhet jag var ute efter, det var 10 fakta om mig, som du inte har ett skit med att göra, så lägg ner bara eller så skaffar jag lösenord på bloggen så jag och alla andra slipper dig, vem du nu än är. Det blir väl rättvist, eller hur?

Skicka gärna ett sms till mig, 076 811 15 14, och skriv ditt namn så kan vi prata ostört, låter bra det :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: tova

skit i dom där kommentarerna bara. onödigt! jag blir fan arg på dom!! skit i o svara, det är svar, uppmärksamhet och bekräftelse dom är ute efter. svarar du inte, får dom itne det:D

2011-09-22 @ 17:18:02
URL: http://tovaandersson.blogg.se/
Postat av: anonym

tycker inte du ska bli så jävla sur på henne för att hon gjorde saker med din pojkvän du har fan gjort mycke värre saker du ligger runt med din killes bästa vänner? hon sa som det var till dig för hon kände att det var fel de hon gjorde så va jävligt glad att det kom från rätt person och inte någon annan

2011-09-22 @ 23:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: