svar på tal

Viktoria ([email protected]) om HELA HISTORIEN, FRÅN BÖRJAN TILL SLUT:
1. jo hon är turk, hon ser ju i alla fall ut som en! Turk som turk.
2. Sannas blogg, hon skriver vad hon vill. Gillar ni det inte så läs inte, och kommentera absolut inte.
3. GO SANNA!!!

Svar: Sant där Vickan, inte mer än rätt asså. Iranie, kines eller african, whats the different?

Och ja, som Viktoria säger så skriver jag vafan jag vill på min blogg, och gillar ni inte vad jag skriver så behöver ni ju tyvärr inte läsa. NI bör ha bättre saker för er som 16 åringar istället för att läsa min blogg, right?

GO VICKAN!!!


Kommentarer
Postat av: anonym

ingen har sagt att du inte får skriva vad du vill? men de är onödigt att kalla henne turk för det är hon inte du vet själv vart hennes familj kommer ifrån.

2011-09-25 @ 11:06:46
Postat av: Gunnar

Är du rasist?

2011-09-27 @ 13:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: