kommentarer, och svar!

Drrini om today:
Lilla snigel akta dig, akta dig!
Annars TAR JAG DIG!

Svar: Hahah ja Daniel, sådär kan man ju också skriva, haha!
Ps: Tack för att du bloggar åt mig ibland!


Drini om Svar till söta Daniel!:
fan missade ordet söta.. jag som trodde du hade svarat till mig först:(

Svar: Hehehehe, jadu, du är min speciella lilla bloggare!


Malin om NÅGON HAR SNOTT MINA SKOR!:
Bästa inlägget på den här bloggen någonsin.
Bortsett från det om pirater med sexiga killen <3

Svar: Haha ja det kan nog stämma Malin! Btw, dedär om pirater var det inte jag som skrev, haha!


Drini om NÅGON HAR SNOTT MINA SKOR!:
skor... kan väl inte vara spårlöst försvunna?:

Svar: JO tyvärr så kan dom det, eftersom att mina är det :(



Japp, den snyggaste bilden jag kunde hitta!

Kommentarer
Postat av: kalle

skön röv:)

2011-03-18 @ 21:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: